10.5.2011 | Uutiskirje 9 2011

Keräys Voionmaan opiston hyväksi

Voionmaan opisto lähestyy Metalliliiton ammattiosastoja ja kutsuu osallistumaan 60-vuotiskeräykseensä.

---
Lähestymme järjestöänne juhlavuoden merkeissä kutsulla osallistua Voionmaan opiston 60-vuotiskeräykseen, jonka tuotolla kunnostetaan rantasauna ja muita kiinteistöjä sekä hankitaan opetustarvikkeita.

Keräysmuotoina ovat haastekampanja UP Demarissa, vapaasti valittavan summan lahjoitus internetissä osoitteessa ripella.fi/vo60 ja samassa osoitteessa uuden rantasaunan seinään myytävät 200 euron hintaiset nimilaatat sekä 10 euron hintaiset tekstiviestilahjoitukset lähettämällä viesti "KR VO60" numeroon 16100. Voit lähettää lahjoituksen myös suoraan tilille 155530-102773.

Tukenne on tärkeä ja se takaa Voionmaan opiston toiminnan jatkumisen entistä vakaammalla pohjalla.

Liitteenä keräyskirje pdf-muodossa. Lähetämme kirjettä tarvitsemanne määrän paperiversiona. Tilaukset osoitteeseen: info@voionmaanopisto.fi, puh. 03-314 22 900.

---
Ystävällisin terveisin Voionmaan opistolta rehtori Pasi Salmikallio, koulutuspäällikkö Antti Jehkonen, koulutussihteeri Mervi Ylitalo