14.10.2010 | Uutiskirje 18/2010

Joulun perhekuntolomat

Perhekuntolomat ovat viiden vuorokauden täysihoitolomia. Loman vieton ohessa ohjelmassa on liikuntaa ja muuta yhteistä toimintaa koko perheelle sekä erikseen lapsille ja aikuisille.

Ohjelmaan sisältyy myös terveysneuvontaa liikunnasta, ravinnosta sekä perheen ja yksilön hyvinvoinnista. Aikuisten kunto testataan UKK-kävelytestillä, jonka perusteella jokainen saa henkilökohtaisen kuntoiluohjelman.

Metalliliitto järjestää lomia Raha-automaattiyhdistyksen rahoittamalla lomatuella yhdessä Suomen Ammattiliittojen Lomajärjestön (SAL) kanssa. Lomatuki työikäisille ja – kykyisille aikuisille on 330 €/henkilö ja 165 € heidän lapsilleen. Hintaan sisältyvät majoitus, ohjelman mukaiset palvelut ja täysihoito. Matkakuluista vastaavat lomalaiset itse. Lomatukea ei myönnetä, jos hakija on ollut jonkin lomajärjestön tai liiton tukemalla lomalla vuonna 2008 tai sen jälkeen.

Lomien hintaan sisältyvät majoitus, ohjelmien mukaiset palvelut ja täysihoito. Matkakuluista vastaavat lomalaiset itse.

---
Kylpylähotelli Kuntoranta, Varkaus 22.-27.12.
www.kuntoranta.fi
Omavastuuhinta aikuisilta 89 €/lomaviikko, alle 16-vuotiaat lapset maksutta

Urheiluopisto Kisakeskus, Fiskars 22.–27.12.
www.kisakeskus.fi
Omavastuuhinta aikuisilta 45 €/lomaviikko, 6–16-vuotiaat 22,50 €, alle 6-vuotiaat maksutta

Yyterin Kylpylähotelli, Pori 22.–27.12.
www.yyterinkylpylahotelli.fi.yyterinkylpylahotelli.fierinkylpylahotelli.fi
Omavastuuhinta aikuisilta 104 €/lomaviikko, 6–16-vuotiaat 52 €, alle 6-vuotiaat maksutta

---
Lomille haetaan SAL:n lomatukihakemuksella, jonka voi tulostaa SAL:n verkkosivulta www.sal-lomat.net tai tilata liiton postituksesta, puh. 020 77 41026.

Hakemukset palautetaan 29.10. mennessä osoitteella:
Metallityöväen Liitto ry, Loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki

Lisätietoja lomista antavat Pia Toivanen, puh. 020 77 41151 ja Kirsti Laine, puh. 020 77 41011.