23.6.2010 | Uutiskirje 11 2010

Liiton lomaosakkeita tulossa vuokrattaviksi

Uusi jäsenetu tarjoaa uusia vapaa-ajanviettomahdollisuuksia. Metalliliitto on hankkinut jäsentensä ja henkilöstönsä käyttöön
runsaat 400 viikko-osaketta.

Osakkeet ovat seuraavista loma-asuntokohteista:

Himos, Jämsä
Holiday Club Salla, Salla
Holiday Club Ylläs, Ylläs
Katinkulta, Vuokatti
Kuusamon Tropiikki, Kuusamo
Naantali Residence, Naantali
Tampereen Kylpylä, Tampere
Vierumäki Chalet 3, Vierumäki (rakenteilla, valmistuu syksyllä 2010)

Lomaosakkeita vuokrataan jäsenistölle ja henkilöstölle pääasiassa viikottain (vaihtopäivä on perjantai tai lauantai kohteesta riippuen), Tampereen ja Naantalin kylpyläkohteissa lyhyemmissä jaksoissa (pe - ma ja ma - pe).

Loma-osakkeet tulevat käyttöömme vuodenvaihteessa ja viikko-osakkeita ajalle 31.12.2010. - 31.5.2011 haetaan netissä, postitettavalla hakulomakkeella tai puhelimitse elokuun puolivälistä alkaen. Hakuajan päätyttyä suoritetaan arvonta ja arvonnan tuloksista ilmoitetaan sekä siinä onnettaren suosimille voittajille että muille hakuun osallistuneille. Arvonnassa vapaiksi jääneitä ja peruutuksen
vuoksi vapautuvia viikkoja voivat jäsenet ja henkilöstö hakea vapaasti hakuaikojen ulkopuolella ja ne myydään hakemusten saapumisjärjestyksessä.

Loma-osakkeiden ja kohteiden esittelyä ja hakuprosessia valmistellaan parhaillaan ja niistä tullaan kertomaan Metallin verkkosivustolla, Ahjossa ja uutiskirjeissä heti elokuussa 2010, kun ensimmäinen haku tammi-toukokuulle 2011 käynnistyy. Tuotamme myös materiaalia, jota voidaan hyödyntää työpaikoilla ja aluetoimistoissa.

Viikko-osakkeiden hinnoittelu tulee olemaan merkittävästi vapaiden markkinoiden hintatasoa edullisempi Metallin jäsenille ja työntekijöille ja hinnat vaihtelevat kohteittain sesongin mukaan.

Lisätietoja antaa talouspäällikön sihteeri Jaana Lahtinen, puh. 020 77 41071 tai jaana.lahtinen@metalliliitto.fi.