Maintpartnerin lakkouhka peruuntui

Maintpartnerin toimipaikoilla torstaiaamuna alkavaksi ilmoitettu lakko peruuntuu. Valtakunnansovittelijan johdolla on päästy sopuun.

Hiihtolomaviikkojen perhekuntolomat

Metalliliitto järjestää perhekuntolomia yhdessä Suomen Ammattiliittojen Lomajärjestön (SAL) ry:n kanssa Raha-automaattiyhdistyksen rahoittamalla tuella.

Metalliliiton uutiskirje

Maintpartnerin lakkouhka peruuntui

Maintpartner Oy:ssä noudatetaan toukokuun loppuun saakka sitä työehtosopimusta, jota noudatettiin syyskuun 2009 loppuun saakka. Eli töissä, joissa tuolloin noudatettiin teknologiateollisuuden työehtosopimusta, noudatetaan sitä edelleen.

Ennen toukokuun loppua on tavoitteena saada aikaan työehtosopimusjärjestely huolto- ja kunnossapitoon.

Maintpartner Oy:n metalliliittolaiset luottamusmiehet säilyttävät asemansa sopimuskauden loppuun saakka.

Lisätietoja:

edunvalvontapäällikkö Jyrki Virtanen, puh. 040 513 8986
vastaava lakimies Arto Helenius, puh. 0400 488 228

Metalliliiton uutiskirje

Hiihtolomaviikkojen perhekuntolomat

Perhekuntolomat ovat viiden vuorokauden täysihoitolomia. Ohjelmassa on päivittäin liikuntaa ja muuta yhteistä toimintaa koko perheelle sekä erikseen lapsille ja aikuisille. Ohjelmaan sisältyy myös terveysneuvontaa liikunnasta, ravinnosta sekä perheen ja yksilön hyvinvoinnista. Aikuisten kunto testataan UKK-kävelytestillä, jonka perusteella jokaiselle laaditaan henkilökohtainen kuntoiluohjelma.

Lomatuki perhekuntoremonttiin hyväksytyille työikäisille ja –kykyisille aikuisille on 330 € ja 165 € heidän lapsilleen. Lomatukea ei myönnetä, jos hakija on ollut liiton tai jonkun lomajärjestön tukemalla lomalla vuonna 2008 tai sen jälkeen.

Lomien hintaan sisältyvät majoitus, ohjelman mukaiset palvelut ja täysihoito. Matkakuluista vastaavat lomalaiset itse.

Kisakeskuksen urheiluopisto, Fiskars 21. – 26.2.
www.kisakeskus.fi
Omavastuuhinta aikuisilta 45 €/lomaviikko, 6 – 16-vuotiailta 22,50€, alle 6-vuotiaat maksutta

Kylpylähotelli Kuntoranta, Varkaus 1. – 6.3.
www.kuntoranta.fi
Omavastuuhinta aikuisilta 22 €/lomaviikko, alle 16-vuotiaat lapset maksutta

Kylpylähotelli Sani, Kalajoki 8. - 13.3.
www.hiekkasarkat.fi
Omavastuuhinta aikuisilta 79 €/lomaviikko, 6 – 16-vuotilailta 29 €/viikko, alle 6-vuotiaat maksutta

Kuntoremonttiin haetaan Suomen Ammattiliittojen Lomajärjestön (SAL) lomatukihakemuksella, jonka voi tulostaa SAL:n
nettisivulta
tai tilata liiton postituksesta, puh. 020 774 1026.

Hakemukset 18.1.2010 mennessä osoitteella:
Metallityöväen Liitto ry, Loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki

Lisätietoja lomista antavat Pia Toivanen, puh. 020 774 1151 ja Maarit Rautio, puh. 020 774 1065.