23.3.2012 | Uutiskirje 8 2012

Laita ajatus nyt muhimaan – lokakuussa kuukaudeksi Murikkaan

Murikka-opiston kuukauden kurssi Osallistujan areenat järjestetään taas lokakuussa. Nyt on hyvä aika alkaa kypsytellä osallistumispäätöstä, valmistella varamiehiä ja pehmitellä työnantajaa opintovapaan saamiseksi.

Kuukauden kurssi kuuluu työnantajan tuen piiriin. Se on tuhti täydennyskoulutuspaketti luottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille ja muille ammattiyhdistysliikkeen ja työelämän aktiivitoimijoille. Kurssin neljä teemaviikkoa ovat: Edunvalvojan hyvinvointitaidot, Työelämän muutos ja kehittäminen, Uusiutuva ammattiyhdistysliike sekä Muuttuva yhteiskunta. Katso lisätietoa: www.murikka.fi.

”Kun irtoaa omista rutiineistaan, tutuista ihmisistä, joiden kanssa puhutaan aina samoista asioista, on kuin olisi ruuvannut päälaen irti ja päästänyt raikkaan ilman puhaltamaan aivoihin.” (Opiskelijan palaute Kuukauden kurssilta 2011)

---
Lisätietoja: Metalliliiton toimisto, koulutuksen toiminta-alue, puh. 020 77 4001 (vaihde) tai opettaja Marjo Nurmi, marjo.nurmi@metalliliitto.fi tai puh. 020 77 41514