23.3.2012 | Uutiskirje 8 2012

Hyvä työ – Pidempi työura -valmennukset käynnistyvät!

Teknologiateollisuuden Hyvä työ - Pidempi työura -hankkeen laajentumisvaihe on onnistuneesti käynnissä ja lisää yrityksiä otetaan mukaan!

Hankkeeseen yritysten työhyvinnoinnin kehittämisen tueksi kehitetyt Tutka-työkalut ovat nyt vapaasti yritysten käytössä.

Yksilö-tutka -henkilöstökyselyllä saadaan selville yrityksenne henkilöstön työhyvinvoinnin tila. Työpaikka-tutka -menetelmällä ideoidaan kehitystoimenpiteitä ja niistä tärkeimmät toteutetaan. Myös aiemmin käynnistetty ja meneillään oleva kehitystyö huomioidaan.

Sovi työpaikalla työnantajan kanssa osallistumisesta hankkeen asiantuntijaryhmän järjestämään valmennukseen ja tule tutustumaan Tutka-menetelmiin lisää! Voit osallistua, vaikka ette ole vielä virallisesti rekisteröityneet mukaan.

Lisätietoja ja valmennusten aikataulut löytyvät
hankkeen nettisivuilta
.

Hankkeen projektipäällikön Tiina Hartikaisen mukaan tavoitteena on edistää työhyvinvointia, pidentää työuria ja saada aikaan yhdessä tekemistä yrityksissä. Yhteismitalliset työkalut tekevät tuloksista vertailukelpoisia. Hanke laajentuu vuosina 2012–2013, ja tavoitteena on saada 100 uutta teknologia-alan yritystä mukaan. Laajennusvaiheessa kehitetyt työkalut ja toimintamallit levitetään teknologiateollisuuden yritysten käyttöön.

Lisätietoja hankkeesta:

projektipäällikkö Tiina Hartikainen, tiina.hartikainen@teknologiateollisuus.fi, puh. 050 586 2879

www.tyohyvinvointi.info

Hyvä työ - Pidempi työura -hankkeessa mukana:
Teknologiateollisuus ry., Metallityöväen Liitto ry., Ammattiliitto Pro ry., Ylemmät Toimihenkilöt ry. ja Uusi Insinööriliitto UIL ry.