16.3.2012 | Uutiskirje 7 2012

Työsuojelun teemaseminaari Murikassa

Liiton työsuojeluyksikkö järjestää perinteikkään työsuojelun teemaseminaarin Murikka-opistolla 15.-16.5.2012.

Seminaarissa käsitellään Hyvä työ – Pidempi työura -hanketta, työkyvyn tukea ja ajankohtaisia sosiaaliasioita. Lisäksi puhutaan mm. korvaavasta työstä ja luottamushenkilöiden jaksamisesta. Alustajina toimivat mm. Aki Ojakangas Murikasta, Jan Schugk EK:sta, Raili Perimäki SAK:sta, Jarna Savolainen Työturvallisuuskeskuksesta ja Tiina Hartikainen Hyvä työ – Pidempi työura -hankkeesta.

Seminaari on tarkoitettu työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille, pääluottamusmiehille ja työsuojeluasiamiehille. Metalliliiton jäsenille seminaari on maksuton. Ellei työnantaja maksa ansionmenetyskorvausta ja matkakustannuksia maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja -päivärahan sekä matkakorvaukset yleisen kulkuneuvotaksan mukaan. Majoitus on 2 hengen huoneissa.

Ilmoittautuminen alkaa 16.4.2012. Ilmoittautumisosoitteesta tiedotetaan myöhemmin. Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja: työsuojelusihteeri Marjut Lumijärvi, marjut.lumijarvi@metalliliitto.fi, puh. 020 77 41136 ja työsuojelutoimitsija Micke Porkka, micke.porkka@metalliliitto.fi, puh. 020 77 41120.