29.2.2012 | Uutiskirje 5 2012

Murikan kesäkuun kursseilla lastenhoito järjestetty!

Jokaisella Metalliliiton jäsenellä on oikeus opiskella silloinkin, kun olemme työelämässä mukana. Tästä oikeudesta on syytä kertoa niillekin, jotka eivät ole vielä tutustuneet omaan opistoomme Murikkaan.

Kesäkuun kurssit ovat tehokas paketti opiskelua ja perheen yhdessäoloa kauniissa järvimaisemassa. Silloin kun vanhemmat ovat kurssilla, lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa ammattitaitoisten lastenhoitajien toimesta, ja illat ovat vanhempien ja lasten yhteistä aikaa. Opiskelu on maksutonta ja lasten mukana olosta ei peritä myöskään maksua kurssin ajalta.

Mikäli tulee kysyttävää kurssiapurahoista tai työnantajan tuesta, ohjatkaa kyselyt koulutuksen toiminta-alueelle 020 77 4001 (vaihde). Kurssisisällöistä saa lisätietoja opinto-oppaasta, joka löytyy liiton kotisivuilta.

Valitse sinua kiinnostava kurssi ja täytä
kurssihakemus
. Laita liitteeksi mukaan lähtevien 3-13-vuotiaiden lasten nimet ja syntymä-ajat. Tämän jälkeen sovi työnantajasi kanssa opintovapaan ajankohdasta ja pyydä työnantajaa täyttämään hakemuksen kohta kolme (ks. täyttö-ohjeet lomakkeessa). Jää odottamaan kurssikutsua, ja kun saat sen, toimi kutsun yhteydessä olevien ohjeiden mukaan.

Seuraaville Murikan kursseille voit ottaa 3-13 vuotiaat lapsesi mukaan:

4.—8.6.
Työsuojelun peruskurssi Luottamusmiesten peruskurssi Palkkatekniikan kurssi
Minä vaikutan

11.—15.6.
Työsuojelun jatkokurssi (2. viikko 27.—31.8.)
Luottamusmiesten jatkokurssi (2. viikko 27.—31.8.)
Edunvalvojan neuvottelutaito Puheviestinnän perusteet - Ilo puhua!