31.1.2007 | Uutiskirje 1 2007

Työsuojelu- ja luottamusmieskursseja maaliskuussa Murikassa

Luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut tekevät arvokasta työtä vaativassa tehtävässä. Työtovereiden lisäksi luottamusmies tarvitsee tehtävässään myös työnantajan ja ammattiosaston luottamusta.

Valmiuksia luottamustehtävässä toimimiseen voi merkittävästi parantaa liiton tarjoamalla koulutuksella.
Metallin Murikka-opisto järjestää maaliskuussa 12.3.-16.3. luottamusmiesten jatkokurssin, joka on tarkoitettu luottamusmiesten peruskurssin käyneille luottamusmieheille. Kaksiviikkoisen kurssin toinen viikko järjestetään 23.4.-27.4.

Työsuojelun peruskurssin käyneille on maaliskuussa tarjolla kaksiviikkoisen jatkokurssin ensimmäinen viikko 12.3.-16.3. Toinen viikko on 16.4.-20.4.

Kurssit kuuluvat työnantajan tuen piiriin. Työnantaja maksaa ansionmenetyskorvauksen keskituntiansion mukaan ja ateriakorvauksen opistolle 22,31 €/kurssipäivä. Liitto korvaa opiskelijan kurssimaksun, joka sisältää opetuksen, materiaalin ja täysihoidon. Matkakustannukset korvataan halvimman matkustustavan mukaan.

Kurssihakemus on ohessa pdf-tiedostona. Ohjeita täyttämiseen on osoitteessa www.metalliliitto.fi > koulutus ja Murikka > kurssihakemukset ja ohjeet. Lomakkeen voi ladata myös sieltä.

Lähetä kurssihakemus kuukautta ennen
kurssin alkua osoitteella:

Metallityöväen Liitto ry
00531 HELSINKI

Murikka-opiston laajaan kurssitarjontaa voi tutustua osoitteessa www.murikka-opisto.fi.